torsdag.

hoho:)
älskar torsdagar hoppas denna med blir bra, ska skriva snabbt nu för ska strax dra te bussen, gick upp 7 jobbigt värre!...
läst tidningen har jag gjort och valt kläder det är sjukt jobbigt att välja kläder haha:P , men men , tilslut så.
packat hammaro bag med för ska ha gympa sen så  kan lika gärna ha sakerna i den istället för att släpa med väska och kasse jue . kanske ser dumt ut att ha bag men skit samma orka:P går te 3 idag sen stan och vänta lite sen hammarö och träna till 8 , och springa fyyyy:P

bye bye :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, kan inte du försöka leta upp den och skicka till mig? Jag betalar självklart frakten, så får du tillbaka den när jag är klar med den! Vore huuur snällt som helst!

2008-08-28 @ 22:12:48
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0