torsdag dag 4 och träning:)


jahap tjugo över åtta hoppa jag upp ur sängen imorse, hoppa  var väl att ta i men nått åt det hållet:) , såg gympan herrarnas mångkamps final på tv och läste tidningen och åt frukost,sen blev det att klä på sig och se sista avsnittet av blue water high:) . sen så gick jag te bussen och åkte te staden, köpte froosh te karin haha,sen så åkte jag mot hammarö ,sen började det, hhahha var skoj och gött med näst sista dagen. sen så gick jag och emma te ica, sen tebaka så regna det, sen vare våran träning, var så sjukt trött , och hade ont i ljumskarna så sedan körde jag bara volter och sen lite sidostation.,  ska nog ringa doktorn på måndag måste ju gå dit nu känner jag, sen var  det hemgång, ååååh så gött, hämtade anna och carro på busstationen, sen hem duscha äta och jag fick ett grått linne av min kära syster hon är snäll:) marthina, ulf och deras bebis kom och hälsade på lite på gympan med , fyy faan va sööt unge.


imorn äre äntligen fredag, vi ska ha tre pass bara då sen ska vi köra gladiatorerna, lotta är atlas ;) hahhaa, så kuligt:)
sen ska det bli gött att ta hälja:) sen lördag? söndag äre gympa igen , måndag ledarmöte, tisdag gympa,onsdag? torsdag gympa, fredag? lördag statt med marie tror jag;)
sen vill jag träffa sannis med var längesen och jag saknar henne mkt:)



Marthinas sööta elias:)

Kommentarer
Postat av: caroline

passade linnet? :D

2008-08-16 @ 14:18:52
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0