torsdag.

GRATTIS MIN KÄRA VÄN CAMILLA "cämil" ÖBERG 21-ÅR IDAG!:)

idag äre torsdag, älskar torsdagar har ingen aning om varför men den är bra!:) , offrade mig och gå upp halv åtta för att väcka min kära syster som aldrig och då menar jag ALDRIG skulle ha kommit upp själv, sen så somnade jag gått om, sen tio över nio väckte hon mig istället för hon skulle gå te bussen då för skolan börjar tio, men jag låg kvar tills halv tills klockan ringde det var gottit :)  borde äta lite frukost tror jag snart vore gott om det fanns nått gott haha.
ska jag göra sen tro? kanske lite playa del sol;) haha, eller nåt kul.
anna kmr väl hem sen nångång, mamma slutar fyra pappa fyra typ:P helt ensam hela dagen göttit:) ska äta pannkaka te mat om inte jag äter pan pizza kanske lät godare det.

var på gympan förut, det var jobbigt! mkt mkt jobbigt, har så ont i knäet med:( , men sen så orka jag inte spring aså det blev styrka inomhus med therese och micka, as jobbig var den för vi gjorde armstyrka i typ 5 minuter hade armarna upp i luften det var bajs..nu har jag duschat och ätit kvällsmat:) gott.

igår hade jag och sannis ett trevligt och roligt samtal på msn, hon är bäst, förstår inte hur hon gör för att vara så himla underbar jämt, helt sjukt hur hon får mig att skratta så himla mkt, hon får mig att må bra med, tur att hon finns måste jag säga !:), hur skulle jag annars klara mig,  är så himla glad att hon är min vän!:)

'                                                  

   Jag och sanna:)                        Jag och camilla som små skitungar!:)      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0