Fredag.


Har sett fram emot denna fredan alltså, så sjukt gött att vara ledig.. åkte till min bästa sannis idag på morgonen kvart över tio, så prata vi lite och så sen julklappar, jag fick ett jätte fint silverarmband av henne,hon är den bästa som finns:)
sen  tog jag 2 bussen hem och mötte rebecca i stan så gick vi runt lite och jag köpte en present till pappa , sen fikade vi å cofeehouse by george, var mysigt, också fick jag en julklapp av henne, ett halsband med vita pärlor var mycket tjusigt jue.:) sen följde jag henne till sin buss sen gick jag till bibblan och sen konsum och sen hemköp sen hem och åt mat,sen duscha sen mysteriet på greveholm älska:)

igår krascha jag förresten rakt in trampetten smart jue:P gapskratta, men nu efteråt gör det ont där har ett blåmärke på foten:) men men

imorn ska jag kanske ta hål i öronen, får väl se vem som följer med mami  eller anna? eller blire själv haha:P , fast jag vet ej än men kanske , men jag vill och borde det eftersom jag fick så fina örhängen av mina små solstrålar så :)
ska se hur det blir, ska visa mammi datan om hon följer med. sen ska jag duscha och klä mig fint, sen fara te marie i deje så äre förferre och mat och hennes mamis underbara morotskaka:) sen nöjes för hela slanten:)


bye:)


Gammal bild, men jag och sannis:)      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0