Fredag!:)


Äntligen fredag! eller aa, började 8 imorse och halv nio gick vi för att se luciatåget i gympasalen var fint!:), sen tebaka så hade jag och lisa bild med tvåorna så de fick måla klart sina bilder:) , sen hade vi frukt,och sen julgranen sen vare ute rast, usch är faktiskt kallt att vara ute en timme, men sen gick jag in och sen blev det lunch vi fick risgrynsgröt idag det var göttit, sen så efter maten så gav jag julklappar te fröknarna och de blev as glada vilket jag uppskattade,de är nog världens bäästa:) , sen så såg vi snögubbe film, sen vare slutt och då vare fritids,vi gick ut igen och fy faan, men sen så gick vi te mellanmålet, sen så ritade och målade vi lite, sen så gick jag hem vid fyra,krama lite barn och sedan sa jag hej då te fröknarna och så och sa att vi ses på onsdag för då ska jag hämta mina VFU papper eftersom min handledare har vare sjukskriven hela veckan!:) ,
sen for jag hem och nu är jag hemma och snart äre mat , sen dusch, sen tv resten av kvällen:)

imorn ska jag städa kanske? ,sen vill jag se när värmlands lucia könts på stora torget,sen ska jag och marie kanske fika på cofee house by george, men det får vi allt se:)

ska utvärdera veckorna som varit, det har varit så himla bra, hade inte kunnat fått ett bättre handledare än henne, och ingen bättre personal heller, för dom är verkligen jätte snälla, så dom var verkligen värda julklappen de fick idag:)


ha en bra kväll folk!:) bye;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0