Lördag:)


det är lördag idag, och jag saknar fröknarna och barnen redan, trodde jag inte att jag skulle sakna dom redan men det gör jag, dom har ju  varit så himla snälla mot mig och det är så bra  tycker jag, men ska dit på onsdag och då kan jag ju hälsa på de barnen som går på fritids,och även fröknarna,sen kan min handledare öppna paketet de andra fick igår:)

idag har jag vart lite på bergvik, kollade bärbar dator för vill ha en ny data, kan inte ha denna stora, den är sämst och tråkig!:( så ska skaffa  en ny med mobilt bredband tänkte jag:) , sen har jag slappat hemma och ätit lussebullar pepparkaka och kaffe mums jue:) ätit har jag med och sen duschat och sett andra avenyn avsnitten 2,5 stycken, sen så svensson svensson och frddag hela veckan som papi hade spelat in :) nu ska jag snart sova:)

imorn äre juluppvisning på HUC, wooho, är nervös tror jag men det ordnar sig, samling 11.30 i HUC:) blir skoj:) 
 
sanna är bäst!:)

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0