Lördag.


längesen jag skrev men orkar fan inte hha, i torsdags vare juldagen och jag satt och glodde mest , sedan följde jag med marie till jennie på förferre med henne och emma, ida och louise, sedan blev det nöjes och det var ju lite röj ialla fall, så jädra mkt folk vare , 89:orna fick ju gå in så var kanske därför haha:P , men vid en 2 där ställde vi oss i kön för jackorna, tog lite tid,sen promenra vi till staden ,träffade emmas ex och hans kompis, och sedan gick vi hem till hans kompis på efterfest eller vad man nu säger, satt där tills tio över fyra då marie ringe sin pappa som kom och hämta vid typ 5, så kvart över fem befann jag mig hemma, hahaha lite sent, men somna tillslut.

sen blev det fredag och jag åkte te stan och shoppade lite,sen for jag till sannis och så, blev bio Allt flyter den var lite rolig faktiskt, sen for vi te donken och tog med hem där elin bor, för vi passa hennes hundvalpar ,dom är sööta, men jag är lite rädd för hundar så men men sööta var dom:) såg på christmas in wonderland ocså lite den var bra:) , sen så sov vi..:)

Lördag: gick upp och sedan for vi till sannas hus, sen så åkte jag med i deras bil te karlstad för dom skulle hit:) ,så tog jag buss från stan och hem, och tog as lång tid innan jag duscha men haha:P ,  kom ambulans, brandkår och polis utanför mitt hus typ ,hade hänt nått men vad vet jag ej är så mkt som händer  här på hemvägen nu för tiden så vill faan flytta härifrån:) , sedan for jag te stan och köpte en present till AK , träffade terr som fick hjälpa mig, sen träffa elias med så gick med dom lite:9 sen ett ärende till sen grattis till AK , och träffade även micka,emma,nina som var  med AK:) sen köpte jag  en sjal och sedan for jag hem ,det var gött att komma hem, vi håller på att få nya grannar över oss fy faan va gött har jag längtat efter :)


imorn fika med Beccis hoppas jag på:)
mysigt blire:)

bye bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0