Lördag- söndag


igår vare lördag och jag var te bergvik och köpte strumpbyxor,sen hem och duscha ocn bytte om, sen körde mammi mig till busstatioen, sedan gikc bussen till deje, och öppna vi julklappar, fick en jätte fin bok som hette vänner för livet, sen så lagade vi mat och åt ,sen fick jag ont i magen, och så så jag vilade lite, senare gick det över och vi såg dansbandskampen och svensson svensson var as kul:;) sedan åkte vi mot nöjes,, haha behövde ej visa leg, hade gratis biljett, sedan fri garerob för jag kände en som jobba där i woooho:) ,sen så vare inte mkt folk så det var lite tråkigt, men vi dansa i schlagerbaren iaf:), sen vid 2 drog vi hem, var hemma vid en kvart över två och då blev det sovning direk..
 

söndag : gick upp typ 11.00 och satte genast i gång med att städa, så städade mitt rum och det blev fint,sen duscha jag och bäddade rent i sängen, sen så såg jag mysteriet på greveholm,sen vare mat sen greveholm och pekås,sen duscha sen kvällsmat, sen reine och mimmi i fjällen, och nu heartbreak hotel älska filmen:P ska sova om ett tag med sen är jag lite irriterad med.

imorn äre måndag och jag och pörn ska till bergvik, hon ska ta 2 hål till i örona och jag ska hål i mina:)

hmm vad ska hittas på på nyår då? , får se vad jag gör, kmr antagligen bli att man sitter hemma och glor, om inte det finns nån som vill hitta på nått vill säga:´)

men men bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0