måndag.

ställde klockan på tjugo i sex.,men då orka jag ej gå upp kom upp fem i halv sju hahaha:P , drack mjölk te frukost,klädde mig och gick te bussen,sen vare lite samling med barnen. seen åkte jag och tina till badhuset med 1.orna det var skoj ehhe:) sen tebaka så hade jag rast sen vare lunch:) , sedan "lekte" jag lite med två stycken.sen vare fritids och då var vi ute lite,sen så mellanmål,sen dansa jag och 2 till i ateljen,sen halv fem gick jag hem åkte te stan köpte busskort sen hem och duscha och så nu äre mat och färjan lite::)

imorn ska jag upp tjugo i fem:P ska åka tjugo sex, börjar halv sju yippie not:P slutar 3 gött att hinna te gympan utan att stressa denna gång:) . ihihi:)


förövrigt är sanna den allra bästa:)


bye:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0