måndag.


haft en lång helg med gympa, började i fredas när vi åkte ner te helsingborg, regna och snöa gjorde det, vi stannade i lilla edet och åt lite,sen for vi vidare och stanna lite te  nånstans; sen for vi ner te helsingborg,, såg sunes jul och click, sedan väl framme åkte vi ända fram te hallen och de skulle förträna fristående, och vi var typ först på plats aldrig hänt tidigare woooho:D, sedan förträna dom och det såg bra ut ,sen fick vi åka buss te skolan och sedan gick vi och åt middag på en skola,sen gick jag och några tebaka te hallen och såg lite mer fristående hade träffat tina innan och i matsalen träffade jag alice det var underbart jue:) , sen efter alla fristående gick jag med jenny tebaka,så blev det bäddning och sedan lite senare sovning,

Lördag: tävlingsdagen började med att jennys alarmsignal väckte alla haha, for upp och klädde oss sen fick laget tävlingsfläta, sedan bar det av mot matsalen och vi åt lite frukost,sen te hallen för förträning, träffade tina, och sedan började allt och då kom alice med min  bäästa:) , vi fick skit dålig poäng fast vi körde as bra tyckte jag:) , sedan gick vi och åt mat,sedan skynda jag mig tebaka för att se pool 2, jag amanda och amanda sjöng lucialåtar på våran läktare där vi satt och ingen annan hahaha;D, träffade även arvika anders , det var roligt:) , sofiaflickorna lag 2 körde bra tyckte jag, och sedan vare lite paus och förträning och sedan dags för pool 3, sofia lag 1 körde as bra, den kom 5:a sa alice när jag var påväg från matsalen och hon påväg dit, gullunge:) , så dom var i final, gick te en knas affär på kvällen jag amanda amanda och erica,knas kille som jobba där jag fatta NADA:P hahaha, sen gick vi tebaka och sedan såg vi på allt vi kört och så, sen härja vi lite:P jag amanda och amanda gjorde mask film var as kul jue:) lite senare sovdags:)

söndag: for vupp vid 8, för att sedan packa och äta frukost, sen tebaka te rummet och städa och packa i sakerna i bussen, sen åkte vi buss te hallen för att se herr och mix finalen,sen vare lunch och sedan damfinal, jag hejjade förstås på sofiaflickorna , dom var bra , fick en julklapp av alice och tina,värsta fina halsbandet sen ett julkort med ett rim på as gulliga är dom jue:), sen går vi alltid innan prisutdelningen som vanligt så han bara krama tina och inte alice, jag blev ledsen typ :( blöööö, för han gubben pratade as länge på prisutdelningen med, saknar alice och tina redan..
sen åkte vi hemåt stannade i brålanda för mat det var gottit:) , sen for vi raka vägen hem såg två filmer på vägen hem med the holiday och på smällen hahaha:P as kul , väl hemma vare duschning, lägga in bilder sen sovning:)

och idag måndag: upp kl 6 och sedan var jag och jobba på fritids te halv fem och nu är jag hemma och somnar typ:) ska duscha snart sen ta igen alla andra avenyn avsnitt jag missat haha:p

Alice ska veta att hon är fantastisk:) ,
hon är underbar!:)
jag är stolt över henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0