måndag:)


idag var jag och mami och handlade sen handlade vi godis, sen så for jag te stan med pörn skulle ta hål i örona men kosta mer än vad jag hade så pörn tog bara:) , jag ska ta imorn istället för då får jag studiebidrag hehe:) , sen så for jag med bussen och sen ica,sen hem och åt , sen klädde vi granen, sen så duscha jag och sen såg jag lite julkonsert, vet ej vad jag ska se mer kanske plugga?:) ska nog sova i tid, ..

imorn möta pörn nån tid hål i öronen blir då:) , sen hem och vila lite, sen så på kvällen så äre mat med släkten på fontana di trevi, träffa sina kusiner blir ju trevligt och en av morbröderna och hans sambo  och andra morbrorns sambo bara för han jobbar sen mormor och morfar:) sen fika hos mormor och morfar efteråt.

sen äre julafton och den firas hemma hos oss som alltid varannat år, blir skinkmacka och kalle anka och så:) hehe


bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0