måndag.


fy faan va tråkigt, gjorde en sån där som förra veckan råka ställa klockan en timme försent,så 06.35 kom jag upp hhaa,men hann med tio över sju bussen ändå, är så jävla snabb på morgonen haha:P , åkte te skolan och mötte upp carro för att få alla mina böcker, sen hade jag lektion, VFU-uppföljning vi prata om allt , sen så  en liten återsamling,sen gick vi hem :) var gött men åkte te mamis jobb och åt mat ,sen så ner te stan och satt i mitt  i city , sen buss ut te hammarö för att träna solstrålarna , sista träningen innan jullovet, så vi fikade i slutet,och fick julklappar, örhängen dock, bra för mig som ej har hål, så ska se till att ta hål nu här vi julen så att jag kan ha dom i framtiden:) ,sen kom mami och hämta mig så åkte vi till donken ,var gött med mat, och sen duscha jag och nu sitter jag här, ska sova om  ett tag. har skola imorn med föreläsning om genus ,och sen studiegrupps tid, får se hur lång tid det tar, ska försöka hinna kolla dator och hinna betala mobilräkning,sen ska mamma köra mig till gympan:)och hämta heh:) ,  också ska jag inhandla en julklapp till min bästa sanna, en grej te rebecca, och pörn och amandi tror jag:)

onsdag skola och fixa grejs med marie:), torsdag skola och gympa, fredag till min underbara sannis tror jag:) Lördag UT UT UT , behöver det känner jag, behöver koppla av;)

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0