onsdag:)

tänkte skriva torsdag haa:P 

igår vare VFU började halv sju var astrött.men gick fint:), sen barngympa på det och sedan egen gympa på det haha var skit trött sen ,mest övertrött ett tag, när jenny börja prata om massa som hon alltid gör haha, provade nya dräkterna ååååh så fina dom är, AK är bra:) , genomkörning med dom på torsdag tror jag, då äre Genrep 19.10!:)

onsdag idag: börjar 10.00 så ska snart klä mig och sedan dra med bussen till fritids, ska bli skoj:) , slutar dock 18.00 då måste jag se om jag hinner köpa en julklapp till Alice och tina, och växla lite pengar haha;) , ska sova i tid för imorn börjar jag halv åtta och slutar 16.00, sen direkt till gympan som börjar 17.00, så packa borde jag börja med idag för vet ej om jag hinner,mne om jag känner mig rätt packar jag i sista minuten,vilket är på typ fredag morgon haha, men men neej nu ska jag vara ute i god tid, idag och lite imorn blir bra:) ,

nu ska jag klä på mig:) bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0