onsdag.


ännu en dag har passerat. idag äre onsdag, och det går rätt snabbt tycker jag, igår vare skola och sedan gympa, i måndags hade vi julavslutning med solstrålarna, maire och jag var i stan igår med var trevligt:)

idag äre onsdag som sagt, och jag har nyss kleve upp typ, börjar 9.00 idag och slutar 12.00 med föreläsningen, sen står det studiegruppsd tid så jag venne riktigt vad vi ska göra men, måste ialla fall gå efter 14.00 för då ska jag till fritids och hämta mina papper av tina och stanna där en stund och prata lite det behövs, saknar dom som faan redan, helt sjukt har bara gått en helg jue, kommer blir jobbit att inte vara där på ett tag:) , men kommer att hälsa på minst en gång i månaden det behövs. jaja nog om detta.
sen ska jag hem och slappa .. eller ska nog köpa nån julklapp till, har anna, mamma och pappa och marie kvar så blire väl lite stan ,sen hem och slappa:;) ,

imorn äre torsdag och det är 2 lektioner slutar 16.00 tror jag, stress stress, sen gympa och det är sista för detta året tror jag, gött med lite uppehåll, så man hinner plugga allt man ska göra,
sen äre äntlige fredag, och jag tror att jag ska besöka sannis, julklapps utdelning blire, hon är bäääst!:)
jag köpte en julklapp igår till henne, hihihih.

sen äre helga och jag ska ut med marie på lördag, sen söndag slapning, måndag klä granen och göra skinka, tisdag dan före doppardan, middag med släkten?:) , sen äre julafton:)

ha en fin dag :) bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0