onsdag.


va fort det går och jag orkar faan inte skriva, glömmer  bort att jag ska skriva haha:P ,
i måndags betala jag räkningar, sen gick jag och marie på bio och såg vi hade ialla fall tur med vädret igen! , tog med hamburgare in i salongen men det fick man ej men skitsamma tänkte vi , hehe, den var skit bra ialla fall och rolig, sen så åkte jag bussen hem så kom anna och mötte mig vid jättens väg på ett vilkor att hon fick låna den svarta klänningen jag handlade i sthlm och det fick hon ju haha;Dsen blev det duschning och sovning:)

tisdag:gick inte utanför min dörr, satt och läste 2 tråk böcker kollade på kråkguldet och senare på rosa, sen så sing a longoch dusch sen eldsjälsgalan det var bra:) sen sovning lite senare:)

onsdag och nyårsafta: vakna nio men kom ej upp förens halv tio gött:) skreiver lite blogg,sen ska jag äta frukost, sen så duscha om ett tag och se madicken på tvn wiie:) sen göra i ordning allt jag ska ha med mig,sedan fara te deje med fem över halv två bussen, så ska jag och marie göra tacos och ta med till patrizia där vi ska på nyårsferre senare:) ,blir skoj:)
hoppas mobilen har täckning i väse/skattkärr bara annars får jag damp haha:P
sen ska vi sova där också åker vi hem imöra:)

GRATTIS MICKEY SOM FYLLER ÅR IDAG MED!:)

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0