onsdag uppdatering:)


tölig onsdag, hade försväntat mig en bra föreläsning förut, men ack neej så  fel jag hade, fy faan va jobbig han var som prta, typ bröt på spanska och skit, häll på att somna ett tag sen blev jag plötsligt pigg,men förstod inte vad han prata om, så efter den så var vi och prata i studeigrupperna, och ingen fatta ju nått av uppgiften vi fick, men men:P sen drog jag in till stan och handlade en massa, nåra julklappar med, och sedan vid tjugo i tre for jag till fritids. alla barnen krama mig när jag kom och allt, och men min handledare hade ej kommit tillbaka så prata med dom andra och fick mina papper,och en fin lien jullappssäcks påse, med lite julpyssel i sööta är dom där:) , var jätte fint, och en julpyssel grej av ena, sen så kom jag aldrig därifrån ville verkligen inte gå , men till slut sa ....nu går du therese;) haha på skoj, jag baa: japp nu går jag men innan sa hon: du ser så sorgsen ut therese, var faan det var as jobbigt att gå därifrån, när jag kom utanför kom det lite tårar, sprang in på coop och köpte en film i eländet,sen så fo jag te stan och köpte lite mer, sedan hem äntligen, duschade och åt sen såg jag och syster på mysteriet på greveholm älska:)
nu ska jag typ sovaså jag orkar med 2 lektioner imorn innan vi tar jullov eller aa har två jävla arbeten att göra men får väl stå ut:)


imorn äre skola och gympa,sedan freddag sannis?:) hiihih längtar

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0