onsdag.

 
hann ej skriva nått igår, orka ej .igår vare tisdag ,och vi hade luciaträning och lite lektioner och sådär:) och mat och sånt hade dock ingen rast men det ordna sig ändå:)
sen vare gympa med barna gick det bra men  när jag skulle träna började jag tänka för mkt igen, bakåt blöö, började gråta faktiskt och tränade inte, för jag orka verkligen inte, så gav upp, men rebecca trösta mig vilket jag uppskattade och även alice via sms, hon säger verkligen alltid de rätta orden till mig hon får mig att må bra:) ,vi ska ringas i helgen saknar henne som faan, är även ledsen för att jag ej fick säga heej då te alice som jag alltid har gjort innan ,så dåligt.

onsdag idag :började 8 , tidigt, var inne på lektionen, eller vi hade luciaträning  och sedan matt verkstad haha var as kul vi mätte oss., sen rast och bild sen lunch, var nobelmiddag idag så det bjöds på kycklingfile och potatisgratäng:) , sen hade vi svenska och lite så , sen lucia träning igen, fast denna gången utomhus eftersom vi ska vara det imorn så lika bra, och fy faan va jävla kallt det var:) sen var det fritids och vi var ute en stund till och sedan vare mellis, var gött, slutade 4 så drog te stan och väntade i mitt i city och så, satt där och skrev lite sen träffade jag emma , sen gick jag till coffehouse by geroge och hade gympamöte och fika blev det föreningen betala görrre det:) sen fick jag åka med ettan bussen och gå från jättens väg var pisskallt, men har duschat nu och så:) ska sova i tid,

ska upp tjugo i fem f ör att bussen går tjugo i sex sen ska vi samlas halv sju alla fröknar ,sen kommer bara kvart i, sen börjar luciatåget 7 utomhus fy faan:P


bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0