söndag.


idag äre söndag vilket var göttit, åkte ner te staden för att fika med min kära vän rebecca, blev waynes cofee vid torget, var hur mysigt som helst  det, hon är bra den människan:) sen så gick vi lite,sen for becci hem med bussen för hon skulle på hockey haha:P , då väntade jag på marie min andre käre vän,och vi gick till wear it först sen drog vi mot ikea och kikade, köpte ett sidobord i svart och en plastlåda och en liten nalle:) åt mat gjorde vi också, sen när vi skulle ut med våra bord gick det inte så  bra hahhaa höll på att tappa dom men åkte bussen från ieka till bergvik ..lata jag vet. tog i alla fall en kundvagn och la grejjerna i sen kika vi lite. sen in på coop, sen vänta  vi på att maries pappa skulle hämta oss, köpte en hamburgare först då såg jag en gammal hemkunskapslärare som alltid sa : smöret ska va gyllenbrunt..så jääääävla kul hahaa i verkligheten:P sen så körde maries pappa hem mig så monterade jag ihop bordet helt själv woooh duktigt..sen drog jag te affärn för att köpa godis,sen duscha jag och åt lite och ritade:)
köpte även en bok till elias förut, här dansar herr gurka hoppas han blir glad.. vi sjöng den igår på stan han och jag när jag träffade på dom:) och lite nu är det jul igen hah:D

imorn ska jag se bio med marie, vi hade i alla fall tur med vädret igen haha:P
plugga och betala räkningar ska jag göra och ett till ärende haa:D

snart nyår, har gått fort,, hoppas det blir ett bättre år.. detta år har varit bra det med men aa kan ju blir bättre:)


bye allt folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0