söndag:)


igår vare lördag och sannis skrev nåra sms som inte var hennes gladaste sms men så är det ibland och jag förstår verkligen varför :( ,

söndag idag klev upp 09.15, och nu äter jag lite frukost, och har packat lite matsäck, och klä mig snart ska jag, sen ska mami köra mig, emma och karin till hammarö för det är juluppvisning hela dagen, vi ska nämligen plocka fram så det är samling  11.30, 13.30 börjar första och 16.00 börjar andra, marie kommer på den andra wiiie:) , hoppas det blir en bra dag trots alt, känns inge bra nu alltså men ska försöka hålla humöret uppe. är 2 år sen grannen dog idag, går så jävla fort allting, men ska ej tänka på det blir bara jobbigt jue,  

imorn äre skola och tisdag,onsdag,torsdag med ledig fredag då ska jag hälsa på min bääästaste lilla sanna, det behövs, då ska hon få julklapp som jag ska köpa i veckan:), sen ska jag till fritids på onsdag och få papper av handledaren och så:) , sen så ska jag köpa mer julklappar, betala 2 mobilräkningar, kanske köpa en dator;) vi får se :) hehehe.

ha en fin dag gött folk:) bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0