tisdag-onsdag.


igår vare tisdag och jag tog hål i öronen, hahaha gjorde inte så ont men det lät bedrövligt när dom sköt, men gick bra:) valde blå pluppar hehe:) , sen så hem och slappa,sen åkte jag och anna buss och pappa gick te stan för att sedan kom hela släkten så åt vi mat på fontana di trevi, jag åt pizza,sen hem te mormor och morfar och fikade lite, med glass, dricka,knäck pepparkakor och så:) sen vid tio över elva for vi hem och sov..

idag Julafton.: öppnade paketen från anna i morse. fick en kokbok som hette: bara 4 ingredienser haha, och ett tjusigt halsband:) sen så såg jag ronja rövardotter och sen kom släkten , åt lite julunch och sedan fikade vi oh såg kalle anka ,sen lite kan du vissla johanna  sen for släkten hem och då öppnade vi julklapparna var inte värst många detta år, mamma mia the movie, 1000 kr, bio kort, och en pyjamas, och sedan 300 av mormor och morfar, men man får inse att man blir äldre,, jag skulle velat ha en dator men ska nog faan gå och handla en på fredag ahaha:P
sen blrie julmat och sånt, senpå tvn..

imorn äre tråk juldagen när ingenting är öppet, blir att sitta och glo och plugga.

ha en bra jul allihoppa:) bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0