torsdag wooho.


ännu en dag har passerat snart, är gött det, var i skolan förut tråkigt, sen lektion igen men innan det åt vi lite mat, sen utvecklingspsykologi var tråk, gick fem i fyra och sprang in på hemköp och köpte lite macka sen gick jag till busstationen,  sen gympa, körde dansuppvärmning sen hopp uppbyggt och sedan lite tumbling och styrka i slutet,sen krama jag alla mina SM 1 vänner, och sen rebecca var goosigt::) sen köpte vi donken jag och mami,sen hem och åt sen duscha nu mockaruta som syster har bakat:)

imorn ska jag åka till sannis med 10.15 bussen, ska bli skoj att träffa henne igen var 3 veckor sen tror jag, och då ska hon få sin julklapp och jag min<3 hon är bääst den människan:)
sen blire väl hem ska städa tror jag det behövs, innan jul och såhär:) kanske stan en sväng venne, måste nog ha strumpbyxor te lördan,

lördag UT . söndag slapp, måndag tråk, tisdag äta med släkta på fontana di trevi:) , onsdag Julafton hos oss:)
sen blire fika nästa vecka med becki och sandra med mys mys mys:)


bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0