äntligen fredag:)

okeej dagen igår bestod av slappning sen blev det träning , matta gick åt helvete som det gjorde med dom flesta med,sen blev det hopp och skruvar, jag ställde en 2 och en halvskruv med lite pass från torbjörn:P och massa dubbelskruvar och så:) hehe, kul kul. sen blev det styrka med.


jaooo, gick upp halv tio det var gött att sova,ska äta frulle snart sen klä på mig sen bege mig till bergvik och fixa en grej,sen hem och byta om sen äre fristående träning i eftermiddag, sen så äre lets dance och mat som gäller:) 


imorn Nöjes:P söndag åker folk och jag kmr sakna dom, jag kmr sakna sannis väldigt mkt denna veckan:)
fast barnträning och egen träning äre  ialla fall:) hihih

sen nästa vecka måndag,tisdag,onsdag saka jag vara ledare på sportlovslägret:) så man har nått att göra, sen äre ju även träningar med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0