blö.


men orka Humöret jag haft i efterrmiddag/ kväll blööö, gick inge bra på träningen var så arg/ irriterad av något jag inte ens vet orkar inte bara. var inge pepp ettt dugg idag, har ont i mina ljumskar med som jag borde kollla upp gör ont när jag går till och med. dom kan döö eller nåt..
börjar bli gladare nu för jag pratar ju med världens bästa sanna på msn hon gör mig alltid så himla glad:) tack för att du finns sanna:)


någort som gjorde mig glad förut var jag att jag träffade min mellankusin Johanna vid bussstationen inte träffats på ett halvår typ:) hon är gooo hon, blev en kram med:)  blev lite som alltid ..mormor - neej farmor.--neej mormor haha:P sjukt jue men mormor är min mormor fast din faaaarmor:)


du är liksom bara såå bäääst!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0