fredag.

igår var en bra dag trots allt:) blev fika igår fast på skutberget mums mums:)
idag äre äntligen fredag älska:)

var te stan vid halv elva förut och träffade underbaraste sannis förut, gick runt lite se n följde jag henne till busstationen för hon skulle hem för hon skulle hjälpa mor sin att färga håret :) hihi så blev lite ensam d'r men skulle leta present till henne men va faan ? hur svårt kan det vara, men hitta ingen men ska möta terr sen vid halv fyra och åka till bergvik så då kanske man hittar nått fint till sanna som fyller 20 år om 2 veckor:) wiie. ska te henne på fika på måndag tror jag? så måste köpa en present senast idag är borta i helgen jue:) träffade marthina och lotta också som leta priser til deras frågesport dom gjort hahah as kul jue:P, sen så köpte jag baguette bröd och ramlösa s en åka jag hem sitter här nu en stund och så:) sen ikväll blire pizza och lets dance skoj skoj:) ska sova i tid med:).

imorn äre västerås då, samling 8.00 typ för dom som åker från stan, kanske är emmas mamma som kör ner det spörs:) hehe:)
ska bli skoj,är faktiskt lite pepp villl skruva en masssa skruvar älskar skruvar jue:) från trampolin ska jag göra stod det på pappret: frivolt 1080=trippelskuv haha:P och frivolt 900= två och en halv skruv mohhaa;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0