fredag,


okeej denna fredag har varit bra, fast jag känner mig ensam och så! dansade fristående förut det var göttit att röra på sig men ingen spaguttlutt blev idag och inga hopp har så satans ont i mina ljumskar jämt blööö på dom! hoppas dom blir bättre.
lets dance blev jag är glad att karl-petter är kvar värmland juuue!! hejja hejja:)
nu sitter jag här med en mugg mjölk ,är så gött med mjölk jue! heeh ska sova snart tror jag i brist på annat.

imorn ska jag träffa therece och elias och patrizia och linn på bergvik skoj skoj:)


också vill jag leka med sanna nån dag också du är den bäästa!:)

snart tävling med barna också:) kul kul och jag ska köra ett hoppvarv med tesslorna ,flyverspring:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0