gympa och gympa:)


räcker inte med att hela helgen består av gympa, denna veckan kmr också bestå av bara gympa , hur ska jag orka men gymnastik är ju det bästa som finns men:)

idag har jag gått lite först in i våxnäshallen kollade lite sen runt där och så sen hem:) göttit,sen åt vi mat blev köttsoppa idag, snart ska jag byta om och sen ta bussen te stan och sen åka till Hammarö och träna solstrålarna och sen träna shjälv,idag ska det gå bra annars blir jag förbannad på mig själv för i helvetet jag är feg feg feg gånger hundra..

imorn äre tråk onsdagvilket innebär inget sen solstrålarna.
sen torsdag bäästa träna då med.
fredag frisåtende? annars vill jag leka med sannis om hon kan:)
lördag- söndag äre västerås hoppas jag någon energi kvar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0