helg.

mmm lördag idag och den har varit bra,vaknade 10.15 gött åt fukost,gjorde upp att möta therece halv ett vid torget!, men sen åkte mamma och handla och pappa gick ut och gick:), sen jkom jehovas vittnen skit och ringde på och jag öppna inte och sen kunde jag ej gå ut för att dom var i gången så jag missa bussen, så mamma fick köra mig te stan och vilket jävla snöväder.vänta på therece sen ta bussen  te bergvik, vänta på patten sen kom hon så kika vi lite sen så åt vi mat på MAX hennes unge är för goo linn:) sööötast.och elias är goo såklart:)
sen så åkte jag med therece som vanligt te stan med bussen sen så hem:) nu sitter jag här eller jag ser göta kanal-kanalkampen så braaooo:)
är avundsjuk på alla som gör något roligt idag!

imorn äre gympa som gäller kul kul först fristående sen hopp:)


imorn kmr anna hem :) wiie.

leka med sanna blir nog te veckan tror jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0