helgen.

började i lördas när jag gick upp kl 6, puuuh men upp på dirren vare.sen gjorde jag i ordning allt och åt frukost och sånt där:) sen så kvart i åtta kom emmas mamma och hämta så åkte vi  till tågstationen och vänta där inne gött dää för det lukta kanelbulle i hela där, sen kom bussen så hopa vi på,sen for vi mot västerås såg sunes jul älska filmen jue:) sen väl framme åkte vi direkt te scoutstugan så vi kunde byta om och tog med duschgrejjer och så:) sen så vare träna körde 4 st tzuckor,och handvolter på tumbling, sen så vare mat efter två pass, sen så ut och gå men vila lite efter ,  sen så igång igen med två pass till , sen så kl 6 vare slut och då duscha vi och gick tebaka till scoutstugan, väl där bädda vi lite sen så vare mat och dom hade dukat värsta fint med bord och allt,och efter blev det efterrätt glass,maränger,chokladsås, och  banan muuuuums:D
sen gick vi te ica och köpte goodis, mums, sen så hem igen och vid halv elva släckte vi nog svårt det var att sova men .

söndag: sen vare söndag upp och hoppa halv åtta, sesn frukost sen te hallen och tränade sen lunch sen träna igen sen duscha sen åkte vi hem och sen stannade vi vid dinners och donken,blev hamburgare på dinners denna gång:) sen så såg vi på heartbreak hotel påväg hem älska filmen jue:) hahhaa,sen väl hemma var jag trött och kissnödig sen kom karins pappa och hämta oss så bar det av hemåt:) gött vare

idag då måndag: gick upp nyss kvart övet tio typ,ska väl äta frukost,sen så klä på mig,sen ta bussen te stan och sen buss mot kr-hamn ska till sannis och hälsa på lite:) ska på födelsedags fika hehe:) sen så fick jag följa med till hennes barnträning wiiie:) skoj skoj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0