Lördag:)


det hela börja igår när jag först var på fristående, sedan duschade jag och sedan for jag med tåget te kr-hamn:) väl där väntade jag lite på sanna sen så gick vi te konsum,sen hem och såg  postkodmiljnären och Lets dance:)
sen kom Elin och då blev det wallander - mastermind och ronja kollade också:) så det var mys, jävla va rädd jag var dåååå fyyy, men  hade ju en elin och en ronja breve mig så:) hihih..
sen efter fílmen va rjag inte trött så gick ut lite utanför huset sen så in och åt lite macka, sen så skulle vi sova, så såg vi först på Svensson,svensson julavsnittet AP kul jue:)

lördag: sen upp kvart över sex sen så äta frukost sen åkte vi med bilen till djurgårn och skulle bära redskap det var tråk:P sen åkte vi te hallen så var jag med sanna och dom tills mina barn ploppade in där vid nio:) så gick vi igenom sen Nr 7 var deras starnr: dom var AS duktiga vilket ledde till en välförtjänad GULD plakett eftersom man ej får medaljer på WM-truppen:P
sen efter det vare dags för nästa gäng närmligen minitruppen som tävlade i Klasssen UT-yngre:) så jävla braaa var alla tre lagen men Limefick guld och Mango brons:) tävlingen var skit dryg orka. skulle sluta fyra-halv fem slutade halv sex åkte med lina hem sa heej då te sannis och dom, sen åkte vi och kom hem typ tio i sju efter att emmas mamma hämtat oss utanför linas hus:) äntligen hemma, innbär MAt nu duschat har jag redan gjort.. och soooova i tid:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0