måndag.


igår åkte sannis,blööööööö okej okeej hon krm hem om 6 dagar:) , men men hoppas hon har det bäst iala fall:)
jag saknar henne faan.

idag har jag karin,amanda och pernilla tränat barn som provar gymnastik för första gången som går i skolan det var faktiskt roligt :) imorn äre igen fast lisa och anna istället för pörn och amandi:) sen så onsdag med och efteråt på onsdag blire lite badhuset sen så träna solstrålarna, sen torsdag träna . ingen fristående fredag,sen sannis 20 år se söndag träna minitruppen och mig själv och då kmr sanna hem:)

annars har jag sovit lite middag idag med det var as gött jue:) nu är jag fortfarande trött,arg och grinig och bajs...ska sova i tid idag ska upp 8 imorn igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0