ny vecka.


lite uppdatering : åkte te stan förut och träffade therece lite sen följde jag med henne te orrholmen och hämtade elisa hos ingert. underbar är han:)
goooosi goo:) sen åkte jag hem nu har jag nysss ätit::)


Måndag idag som är dom tråkigaste som finnns, gick upp halv tio, ätit frukost och nu ser jag andra avenyn som är det bästa programmet:)

enda dagen på veckan jag är ledig från gympan är idag,resten av veckan har jag gympa eller gympabarn, och till helgen är e västerås läger så man får ju inte bli sjuk innan dess inte. lämnade pengar te västerås igår ,

ska fika hos sanna nån dag med,fördelsedags fika hehe:) gooo hon.

jag saknar så många personer, salo väldigt mycket,sen ida,marie och massa andra man aldrig är med längre känns lite konstigt faktiskt, men det är väl så det blir ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0