onsdaag.

bajs på onsdagar,gick upp halv tio som vanligt åt frukost såg efter tio, klädde på mig gick ut! sen affärn sen hem och såg föräldrafällan Älska filmen alltså!:) sen så åkte jag te gympan nu är jag hemma och har nyss ätit mat fisk gött vare, min helvetes blåsa i mun har jag damp på gör as oont jue:( . blöö sånt man får stå ut med:)

imorn äre torsdag handla med maaami , hon är bäst:) ,sen ska jag baka elaka gubbens chokladmuffins med:)
 blir gött det.,sen äre  träning.

mamma berätta i bilen från gympan att mormor kan inte sova på natten för att jag ej har gått te arbetsförmedlingen än, då börja jag nästan grina,hon ska inte lägga sig vad jag gör ingen ide,
jag orkar bara inte att folk hackar på en ,det gör alla på mig äre nåt fel på mig för i helvete så säg det. orkar bara inte, men men sånt man f år tåla men tråkigt äre att alltid får höra samma sak hela tiden, jag vet att jag ska ha ett jobb har ingen motivation men jag vill ha ett men det är så töligt att söka för man får ändå inget . blöööö på alllt .


Men tur att jag har världens bääästa vänner, Sanna som är den bääästaste vännen jag har,som alltdi lyssnar och förstår och stöttar:) Alice som man alltid kan prata om alla saker man  vill säga som också lyssnar så himla underbart mkt :)  och  AK som är goooosig och underbar och allt, sen finns det fler jag tkr är underbara också:)

ojj va långt bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0