onsdag.

tisdagen igår var mkt  bra, gick upp kvart över nio,åt frukost och sen åkte jag med bussen te stan sen hoppa jag på den bussen som sannis åke med så åkte vi till bergvik så köpte hon solglasögon hha och sen så åkte vi tebaka te stan och hon skulle te synsam och då passade jag på att hälsa på i annas affär där även lollo var,sen så gick jag, och då åt vi sen nachos och sannis åt kycklingsallad ,efter skulle sannis nästan åka hem men vi tog oss en tur inne på åhlens och skratta åt en hund ettt gosedjur den var en rosa pudel jag tyckte den var skit rolig,sen massa andra roliga saker med sen så blev det hemköp,sen till bussstationen så tog sannis den kramades lite och sen vänta jag på karin så tog vi tidiga bussen te hammarö,sen vare barngympa,sen egen träning  alla var typ döda efter helgen men AK fick till nåra fina Dubbelhalvor på trampettteen sjukt braaaa, även fast hon var ledsen innan för att bakåt och framåt inte funka synd om henne jue:( jag körde en tzucka i alla fall till nerbyggt:) hehe.
sen bar det av hemmåt:)

onsdag idag tråkigt äre som satans, gick upp tio typ har ätit frukost ser andra avenyn nu venne vad jag ska hitta på faktiskt,men sen äre solstrålarna ialla fall, ingen nina idag ingen amanda? bara jag och pörn kanske, sen så kmr lisa sent också jobbigt:P haha:Doch idag åkte AK tilll sthlm för att se Bullet for my valentine haha:P

och på lördag blire nöjes:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0