söndag.

och trötttast i världen var man då jävel va seg jag varit idag, gympa exakt hela helgen , tävling igår vilket var mkt roligt och att elin var där och kolla var också välidgt trevligt:)


idag hade vi träning med minitruppen 1-halv fem jag var verkligen trött, sen tränade vik 17.00-19.30 ont i huvudet och så,sen hem och åt mat såg i en annan del av köping,sen lite wallander - byfånen på det:)
nu borde jag sova faktiskt är svin trött och så, synd om sannis som har tenta imorn och måste plugga nu tråkigt och jobbigt tkr mkt synd om henne faktiskt:)

resten av veckan utom imorn består av Gymnastik. tisdag- barn och jag, onsdag-barn, torsdag- jag, fredag - fristående? lördag-söndag västerås läger man får aldrig sova och sjuk vill jag ej bli , sen äre en vecka till sen äre sportlov  och då är sannis i teneriffa:( vem ska jag då leka med haha:)´
 

Anna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0