söndag.


kvällen igår började med donken , det var göttit:) sen så gick vi te nöjes eller aa vi gick förbi torget korka upp en cider,sen satte vi oss på en bänk vid tingvalla gymnasiet det var ingen där så lika bra satt där ett tag,sen gick vi och satte oss på en annan bänk lite närmare nöjes:) sen så drog vi in på nöjes:) skoj skoj, inga folk där typ men sen öppna nattklubben först in i schlager baren ahha, sen kom det massa folk,träffade Lotta,emelie, sen hälsade jag på min kusin med sen såg vi oscar och massa:) skoj skoj, blev mkt dans och så egentligen behövs det massa alkohol för mig för att jag ska dansa men igår  hade jag bara druckit 1 och en halv cider först sen en bacardi breezer så haha:;P röj i schlager baren villl jag lova, sen tio i två drog vi ut och väntade på maries föräldrar som skulle skjutsa hem mig:)  väl hemma sova, men somna inte förens halv fyra eller nåt. tog tid vill jag lova..

söndag: gick upp 11.00 tur att sannis var på msn så jag kunde prata lite med henne innan hon drog te teneriffa, kommer sakna henne hela veckan sjukt men sant:) men men många som är borta. men har lite att göra i veckan så hoppas den går mega fooooort, hahaha:) sen på Lördag äre sannis stora dag hon blir närmligen 20 år :)

Ha det bra folk och sannis och alla som är  borta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0