tiiiisdag.

jaooo tisdag gick upp vid 8, och åt frukost och klädde på mig och sen lite efter nio tog jag en sväng te ica för att s edan gå till godismix och vänta på karin skule hämta mig,sen bar det av mot hammarö och ha sportlovsläger idag var dom 5 barn men det var roligt tyckte jag:) hehe.

sen så gick jag till skoghalls centrum köpte lite choklad sen vänta på bussen i typ 25 minuter satans lång tid också regna det, skulle ta buss sen därifrån jag gick av men orkade inte vänta på mjuka linjen så åkte med 4:an en bit bort,väl hemma så var jag trött så kollade jag rännstensungar älska filmen va faan:) sen mat,sen hämta morfar mig för ännu en tur te hammarö , fick träna minitruppen dom var bara 2 ledare så inga fel men:) sen så trände jag själv as jobbigt för jag var tröttis:P nu är jag hemma och äter kvällsmat,ska sova vid elva som igår tror jag ska upp 8 imorn med.
 
imorn äre också läger , sen så inge badhus men mama hämtar så ska väl hem och äta vila lite,sen iväg igen med bussen den här gången och träna solstrålarna på mörmon sen hämtar mamma mig:)  ska även smsa sannis imorn och fråga hur dom har det i teneriffa och säga att jag smsar på lördag på födelsedagen :)

sen så torsdag badhus? träna blir, måste ringa chefen med tror jag:)
fredag ingen gympa bara slappa lets dance blir också:) sen lördag SMSA ett fint grattis sms te sannnis :) 20-åringen jue..sen söndag sitta och längta att hon kmr hem hehe:) sen träna minitruppen och mig själv:) så ser resten av veckan ut vilket kmer bli bra och AK kmr hem på söndag med:)

ska leka med sannis fortast möjligt nästa vecka blire nog:) wiiie saknar henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0