tiiisdag.


igår var jag faan inte ute, satt bara inne och glodde, sen på kvällen vare Andra avenyn älskar det programmet för faan! , sen så tog jag och anna snygga bilder kan lägga uppåen här sen mkt trevligt:) gillar inte måndagar segt äre.
idag då vakna halv tio, åt frulle  såg efter tio,sitter här med min bok och musiken , ska snart knalla iväg ut en runda och sedan till bibblan för att se om dom har några bra böcker, sen ska jag te affärn och köpa sylt haha:P
sen hem och göra något film kanske?:) sen ta bussen te hammarö för att träna mina gullungar solstrålarna nöst sista inför tävling idag, sen så träna själv hoppas det går bra annars blir jag väldigt arg.

imorn äre onsdag och det betyder tråkigaste dagen på veckan.ska i alla fall träna solstrålarna sista inför lördag ser faktiskt bra ut så:) hehe. dom är så duktiga..

torsdag blire ? bäst dagen på veckan absolut:) sen äre gympa på eftermiddagen skoj skoj:)

fredag dansträning, sen ska jag nog ta tågett/bussen( beror på vad nina tar om hon ska dit cokså)   te sannis och sova där eftersom tävlingen är i kr-hamn på lördagen lika bra jue och då ska vi se wallander-mastermind och wallander - hemligheten:) undrar om jag verkligen vågar se mastermind men sannis sa att det vågar jag med henne:) haha litar på det.

lördag samling 9.00 med solstrålarna uppvärmning och tio börjar tävling:) skoj skoj. sen UT på eftermiddagen så är ju minitruppen med sen så ska jag tävla på ett varv också haha flyverspring med Tesslorna mohahahah:)

image16
systrarna Larsson:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0