torsdag.


idaag gick jag upp 9.15,sen åt jag frukost klädde på mig och ringde växel np sjukhuset för att sedan prata med chefen men hon svarade inte skit skit:P sen så gjorde jag inget mer, åt mat blev sugen på att se the holiday så jag gjorde det och lyckades somna lite tror jag:) nu försöker jag vakna lite av musiken är ju träning snart så borde byta om:) hoppas träningen blir rolig,faan tumbling först men salo borde bliii! sen hopp dubbelträning idag så blir väl att skruva eftersom AK är den enda dubbelhalven haha:P

imorn är det äntligen fredag, och det närmar sig söndag tills sannis åker men gött för henne men venne om jag kmr klara mig hela veckan :) får försöka, smsa kan man jue:) hehe , lördag blire nöjes och så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0