torsdag...

japp igår vare onsdag, vilket innebar sportlovsläger, sen träna solstrålarna på eftermiddagen det var skoj faktiskt:)
hehehe sen inte mkt mera..


torsdag: gick upp nio typ,klädde på mig packade och åt frukost och gick te centrum sen buss därifrån hela vägen nästan eller gick av vid torget och skulle kolla pengar men aa sen buss till badhuset. väntade på amanda,alicia och pörnis sen kom dom så sola dom så höll jag pörnis sällskap inne i solarie rummet haha:) det var skoj, sen gick vi in och badade det var skoj också haha, sen så kvart i tre gick vi och duscha och basta, sen så klara så promenera jag te busshållplatsen och dom väntade på sina pappor,sen hem och åt sen bytte om sen så drog jag te  gympan hämtade emma och karin först,,tumbling blev först sen hopp skoj skoj:) sen åkte vi hem nu sitter jag här och är tröttis:) haha.

imorn äre fredag, ska ringa den där chefen då:P sen så lets dance och sånt på kvällen blir, ingen fristående,

sen lördag? SMSA sanna ett fint och bra grattis på dden stora dagen nämligen 20 år blir hon:) hohihih

söndag gympa och SANNA kmr hem och vanlig träning:)  wiiiiiiei:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0