updatering av denna måndag.



åkte då te kr-hamn med 12.15 bussen, ingen sanna mötte mig för hon var duktig och städa så jag promenera själv, sen så gick vi te stan te synsam och sen hem igen typ coh fikade mums det var gött med kladdkaka:) och sen såg vi på Segemyhr as kul:) , sen fick sannis present,sen åkte vi te hennes barnträning det var skoj:), hihii sen så åkte vi hem och sen lite sugna på donken och så så drog vi dit och tog med lite mat hem och såg lite mer segemyhr,sen följde sannis mig till bussen, sen så krama jag henne ha det bra i teneriffa kram haha:) sen så åkte jag hem sen fick jag springa lite till min stadsbuss som stod där sen nu är jag hemma gött:)

imorn blire? kanske att sannis hälsar på man vet aldrig hoppas det för hon är bäst:)
annars blire gympa med solstrålarna sen gympa själv skoj skoj, okcså ska jag ringa centralköket och fråga om jobb i disken wiiie kanske har jag ettt jobb inom snar framtid hoppas:) mamma hade pratat med chefen där nere idag wiiie:) hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0