uppdatering av torsdagen:)


den var mkt braaaa:) älska torsdagar:) först så var jag,mamma och pappa och åkte förbi vid rallyt sen så råtorp och fikade lite:) se banken sen affären kul att handla äre:) sen hem och slappa sen så åt vi mat,sen så kom emmas mamma och hämtade mig så blev det gympa gick ganska bra idag, sjukt kul var att louise kom dit,hon har ju varit borta i 3 månader wiiie brun var hon:)

imorn hoppas jag på en likabra fredag, först vet jag inte, sen så kanske möta pörn och amanda som vanligt sen så  dansa sen går jag nohg och duschar vid kl 18.00 sen så ska mamma hämta mig och skjutsa mig till tåget sen blire sannnis:) bäääästaste sanna så ska vi se lets dance och wallander - mastermind om vi hinner hoppas:) hehe .skoj ksoj,alltid lika kul med sannis äre:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0