västerås helg:)


igår var en bra dag först sannis lite sen therece och elias:) goo han:) han klippte sig och var väldigt duktig:)
therece tyckte att det var kul när jag sa p-Nissar haahaa hon trodde såklart jag sa nått annat som vanligt haha:P
lets dance blev men blev arg när cicci och rikard åkte ut faasiken då:( do mvar ju bra.


jaaaap var uppe redan kl 6,idag var jag faanimeej bra, gick upp på dirren också, ocn nu ha rjag gjort baguette och nu sitter jag här med frukostem och nu hörde jag tidningen komma så borde läsa den också:) sen ska jag byta om och se om jag packat ner allt sen så kmr emmas mamma vid kvart i åtta och hämtar mig:) sen blire bussen te västerås allt är bra utom att jag fick pellemåns igår blöööööö:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0