Ett till inlägg om denna bra/dåliga tisdag!...


jag åkte te stan och mötte sanna vid torget,sen tog vi buss te IKEA där vi gick runt och kollade sanna var övertrött märktre jag redan i bussen tösen hade ju gått upp kl 6 för att åka te karlstad till universitetet med sju bussen!:) hahaahha. .. sen så åt vi fikas,sen drog vi te stan så köpte sanna ltie grejjs, sen åt vi på donken sen kika lite mer sen gick vi te busstationen jag tog den sena bussen eftersom jag inte ville lämna sanna där helt ensam hehe:) sen kom jag jag fram så träna vi barna,gick bra idag:)
sen så skulle vi träna och vårat nya system med hus många saltosar,handvolter och grejjs man kör varje träning är inte bra tkr jag, jag blev stressad körde 1 flickis salto,jävla feeegis! men men ,
sen hade vi hopp körde lite skruvar upp men det gick skiiit!. sen så körde vi Spaguttlutten;) våran nya spagatlåt hahahaha. skit bra.
nu ska jag nog snart sova är trött hihi:)

ska med pörn te akuten imorn, hon körde dubbbel upp och slog i armen i knäet så hon fick dreta ont, så jag ska följa med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0