fredag.


Älska fredagar, vakna gött här vid halv tio efter att jag vaknat nåra gånger innan men somnat om:)
vädret är tråkigt jag är tråkig, allt är tråk. sen ska jag kanske träffa sanna lite i stan underbar är hon:) sen äre fristående träning, sen efter det ska vi äta på alfie familjen och jag, älska den maten:) 
sen blire nog lets dance:)

imorn blire statt med carro och sanna, är så glad att nån frågar om man vill med nånstans det brukar sanna hon är den bääästa som finns:)  




säger som erica gjorde på bdb, varför ska allt vara så svårt?,
det är sant det..


                    
nyår 07:)                                           söötaste aejkan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0