gympa gympa ..



Jappps nu hare vare gympa halva dagen, först med minitruppen det  var skoj:) sen tränade vi och jag kom i la 2 i frisåtende,fast jag är ju inge bra på det så .. sen hade vi hopp och jag körde tzucka till uppbyggnad har inte kört tzucka på väldigt länge.P men det var bra blir mer på torsdag..
nu ska det laddas inför saltosarna på tiiisdag ja gmåste för i helvete kööööra  jag är feg som faan men nu jävlar måste jag.

ett jobb ska jag ha men vad ? hmm orkar inte. kanske skulle gått B.kursen ändå men det hade blivit för svårt för mig !!!!!!!!!!!!!!!! blöööö på detta.



men alfie på fredag bliir!:)  och jag vill leka med sannis i helgen ett tag sen jag träffa henne nu:) hon är bäääst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0