hahaha:)

Nu gjorde jag en ny blogg,tänkte bli lite aktiv ialla fall:) kommer aldrig bli det men det kan ju vara kul för er att läsa vad jag har för mig om dagarna:P höhöhööh börja med denna fredag då som var bra. dammsugit duktig terran, och så, sen fristående mycket duktig kan knappt gå i trappor efter styrkan igår som var skit jobbbbiggt. mina lår gör skit ont.
sen nu ikväll såg jag lets dance med mamma sen så skulle jag och mamma prova dansa quikstep gick åt helvete men  faan va vi skratta:) hon blev anfådd direkt. haha. menmen och sen har grannen haft musik och det orkar jag inte, mamma hade dampet och stampa och grejja i golvet haha. kul vare:)

imorn ska terran ta det lugnt på dagen, sen ska hon ut med terran 2,sandra och hennes pojkvän och kanskesanna om hon kunde dét ska bli skoj faaan nöjes here we coome:)






terrri                            HAHA ak som fjortis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0