lördagen.


haha allt börja med att jag och mamma var på bergvik igår,och där träffade jag elin, och hon skulle med till statt kul kul:) sen hem och grejja,sen så åkte jag kvart över fyra bussen te kr-hamn, sanna kom och hämta mig med bilen sen åkte vi till maxi och hon handla nagellack och lite grejjs.sen hem och sen åt vi, sen kom carro så gick vi till elin, där vi hade lite förferre innan statt hahaha. det var skoj, ölspelet mohaha, sen gick vi till statt där vare röj och mkt folk:)  körde 4  flickisar i elins vardagsrum jävel va dum:P sen var vi där sen gick jag och sanna te statoil och köpte hamburgare sen gick vi hem och sov:)

idag då ont i huvudet, en bula i pannan ont i armen, mitt armband är borta,,tappat bort 5 batterier. HALLÅÅÅÅ :P

ska snart på gympa,sittet här med mitt mos men kmr ingen vart är bara törstig:P hej svejs

tack för trevligt sällskap igår:) och skoj att träffa elin som jag ej träffat på typ ett halvår eller nåt:)



                
jag och elin:)                               Kusinerna:)


Kommentarer
Postat av: Hannah

hejhej :D allt bra med dig?

2008-01-27 @ 14:05:35
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0