måndag och ny vecka:)


hatar måndagar va faan, dagen igår så tränade jag barn efter hemkomsten från kr-hamn :) sen tränade jag själv och fyy faaan så jävla in i helvete trött jag var och ont i armen,ögat,ett blåmärke vid foten hur klumpig får man vara haha:P

idag i allafall så har jag följt med mamma när hon klippte sig, sen fika vi på hennes jobb.sen så åkte vi te stan och skulle fixa kontantkort till min telefon eftersom det är så dyrt,.men orka byta telefonnummer bara för det. herreguud så vi sket i det. sen gick vi te lindex och jag fick ett par trosor,strumpor och nagellack, sen andra lindex där jag köpte tröja och BH :) mamma betala men.hiihihi sen blev det willys och handla det var skoj skoj:)
resten av dan blir slapp orkar inte.

imorn blire nog arbetsförmedlingen har blivit tvingad av mamma som tycker jag borde ha jobb okeej jag kan hålla med men det är svårt, men sen äre träning med barna sen egen träning mkt kul:)
2 veckor kvar te UT / wm-truppen, minitruppen körde mkt bra igår, jag och anna ska ta hand om lime,lina och emma om kiwi och karin och elin im mango blir gräjt det:) längtar..

Sanna är den bääästa som finns:)


haha men vad gör jag?:P moahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0