tiiisdag:)

idaghgick jag upp 10.00  sen slöa jag lite,sen tog jag mig min vanliga runda,sen så te affärn.sen hem och såg sunes jul, sen åt jag mat sen åkte jag buss te stan och vänta på karin vid busstationen eftersom vi skulle ta följe te hammarö ,väl framme plocka vi fram,sen så fick jag träna minitruppen istället eftersom dom bara var 2 ledare för elin var sjuk,anna sjuk,lina thailand emma är ju itne ledare längre men tilslut blev det jag, AK och karin:)
dom körde mkt braaa:)

sen tränade vi gick sådär med bakåt alltså inga saltos helt sjukt ju:( sen så framåt inte heller så bra, men sen hopp ingen tzucka men aaa ,sen blev jag och emma övertrötta och börja skratta ,jävel va kul de tvar emma berätta 2 snusk saker och en as rolig sak det var en som hette ekstam och det blir ju Matske baklänges och dom kallade han så jag doooog jue och brorn för teske hahaha:P groddarna var jävligtr kul också:P  hahaha men nu är jag trött bara, blöö ska nog sova i tid:)
ska nog te doktorn i morn med mitt finger men vill inte ringa dit, sen ska jag nog te bibblan elelr nåt sen träna solstrålarna kul kul :)hiohhiih .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0