Tisdag:)



yeees, vakna fem i sju ,vaknar alltid för tidigt, det är jobbigt när man inte kan sova som jag, sen så innan åtta gick anna men jag fick inte låna busskortet för hon är så jävla snåååål, sen försökte jag sova lite men det gick inte så kvart i nio skrek jag hallå så kom mamma hahahaha,läste i min bok sen nu sitter jag hr och äter frukost:) hehe, sen ska jag te stan och möta min kära vän sanna,så ska vi till IKEA och leka lite haha:) 
hoppas hon har det trevligt första dagen i skolan hehe, hon ville först att jag skulle följa med men haha:)

neej till hösten ska jag nog söka Lärarprogrammet så man får det gjort och efter man läst det så är man ju utibldad:) fast det är typ 4,5 år men det är lungan:) kan jag ju bo kvar här också gött dä:)

sen äre gympa kuligt värre:) sannis åker 16.15 buss och jag 16.05 ganska bra tajmning jue:)
stolt över mina tzuckor fortfarande:)

iiiigåår vare ju gulbaggegalan så gjorde dom ju bästa parodin av beck det hette kommisarie späckjoch deras nya kollega hette irena snusk hahaha:P  jag dooog som faan, och sen skrev alice massa sms om vilka kändisar hon kände jag är mkt imponerad jue:)  


jag är nog världelös ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0